2012. január 13., péntek

SZEZÁMMAGOS CSIRKEMELL, KICSIT MÁSKÉPP

Semmi extra nincs benne, sima rántott hús, vagy mégsem az? :)
A liszt grahamliszt volt, amibe belehempergettem az ujjnyi vastag szeletekre vágott csirkemellett. (Simán lehet pulykamell is!;) )
A tojás nem light tojás, hanem sima volt, csak picit-sózott borsozott. :D:D:D
A zsemlemorzsa. Na én ezt úgy készítem,hogy ha marad vollkorn kenyér, és láthatóan nem fog elfogyni lejárati időig, akkor meghagyom száradni, vagy rásegítek egy enyhe pirítással. Aztán pedig ledarálom. Ennyi.
A tálba ezt a zsemlemorzsát és a szezámmagot fele-fele arányba tettem, és jól összekevertem.
Tehát először liszt, utána a fűszeres felvert tojás, és a szezámos-vollkorn-zsemlemorzsás cucc. Ezután gáztepsire sütőpapírt mérek, és teszek. Lekenem olajjal, ecset segítségével. Kb. 1 evőkanálnyi mennyiséget. Be a sütőbe 200 °C-ra. Menet közben megfordítani.
Puha, omlós lesz, nem fog tocsogni az olajban.
Én most ehhez fagyasztott kukoricát melegítettem a mikróban, és petrezselyemmel szórtam meg.
Persze a szebbre sülteket kivadászták a  fiúk, a picit odakapottabbakat meg meghagyták nekem. Ebből tudtam csak fényképezni. De garantálom az ízében semmivel sem volt rosszabb, csak eszétikai szempontból:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése